„Zazvoni za osmijeh“ je akcija koju svake godine u prosincu organizira Mesna industrija Ravlić, a u 2021. godini naglasak su dali osmijehu te prikupili sredstva za našu crvenonosnu misiju.
Neopisivo nam je drago kad tvrtke prepoznaju važnost naše misije i odluče nas podržati. Doniranjem pomažemo napraviti razliku u trenutcima i na mjestima gdje to ne možemo napraviti samostalno. S fokusom na našu misiju, želimo naglasiti važnost osnaživanja pojedinaca i tvrtki koje kroz donacije svakodnevno utječu na pozitivne promjene u našem društvu. Zajedno stvaramo svijet boljim mjestom.
Popričali smo s gospođom Majom Maljur Prpić, voditeljicom marketinga Mesne industrije Ravlić, koja nam je pobliže ispričala o razlozima odabira naše misije:
„Odlučili smo se za CRVENE NOSOVE jer radite na širenju optimizma, a što smo prepoznali kako je našoj zajednici najvažnije kako bi se lakše nosila sa svakodnevicom koja servira uznemirujuće vijesti. Vjerujemo kako će vam ova donacija pomoći da proširite svoje djelovanje širenjem smijeha, radosti i optimizma koji se ne smiju zanemariti kao moćno sredstvo kojim se postiže zdraviji duh i tijelo, a time i sretnija zajednica kojoj svi mi pripadamo.“
Posebnost ove akcije ističe se u tome što Mesna industrija Ravlić ne izdvaja sredstva za pomoć samostalno, već su im u tome pomogli i njihovi kupci:
„Naši kupci su iznimno široke ruke te uvijek spremno doniraju svoje loyalty bodove u svrhu donacija, a moramo ih i pohvaliti jer je ovogodišnja akcija polučila jako dobre rezultate. Uz sve promotivne angažmane koje radimo kako bismo potaknuli što veći broj donacija bodova od strane naših kupaca, naši zaposlenici u mesnicama su ključni za poticanje angažmana s obzirom na to da su oni najbliži kupcima i ostvaruju posebnu vezu od povjerenja i stručnosti te su njihove sugestije jednako vrijedne kako u odabiru mesa i mesnih proizvoda, tako i u poticanju kupaca za sudjelovanje u donaciji bodova u humanitarne svrhe koje organiziramo.“
Njihovi kupci su u prosincu 2021. godine sa svojih Ravlić Loyalty kartica darovali 6.106 bodova koje su Mesnice Ravlić poduplale te je u akciji prikupljeno i donirano ukupno 12.212 kn.
„U Ravliću smo svjesni kako naše poslovanje ne bi bilo moguće bez kupaca i naših partnera. Svi koji sudjeluju u procesu našeg poslovanja su dio društva koje nas okružuje i kojeg smo dio. Stoga, smatramo kako je iznimno važno pomoći i vratiti društvu unutar naših mogućnosti jer smo svi dio iste priče koja se isprepliće i nadopunjuje.“ ispričali su.
Donacije su od iznimne važnosti neprofitnim organizacijama pa tako i nama. Naša misija, motivacija i nagrada je donijeti osmijeh i životnu radost tako gdje su prisutni tuga, strah i bol. Podrška koju pružamo našim korisnicima, djeci, njihovim obiteljima i starijima, ne bi bila moguća bez zajednice ljudi i tvrtki koje nam nesebično daju vjetar u leđa svojim donacijama.
„Na naše zadovoljstvo, uočavamo kako je osjećaj za društvenu odgovornost sve prisutniji na razinama poslovnih djelatnosti te vjerujemo kao ćemo zajedno s ostalima poslužiti kao dobar primjer te će ovakve donacije i ostali načini pomoći biti sve rašireniji i prisutniji od strane ostalih tvrtki koje se još nisu imale priliku priključiti ovakvim programima.“, zaključili su iz Mesne industrije Ravlić.