Rad CRVENIH NOSOVA klaunovadoktora priznat je na još jednoj razini, CRVENI NOSOVI su dobili priznanje Superbrands za 2015. godinu na temelju kriterija kvalitete, jedinstvenosti, kreativnosti i pouzdanosti.
Superbrands priznanje se dodjeljuje na temelju odluke nezavisnog Stručnog vijeća i na temelju istraživanja tržišta.
Ove godine nezavisno Stručno vijeća Superbrands 2015. ocijenilo je 670 brendova i po prvi puta u Hrvatskoj uvedeno je istraživanje tržišta, uz angažman istraživačke agencije Hendal, kao temelj ocjenjivanja Superbrandova od strane potrošača.
„Superbrandovi su brandovi koji se doista ističu među sebi sličnim proizvodima ili uslugama u sve većoj ponudi na tržištu i postoji razlog zbog kojeg će kupac odabrati upravo njih. Superbrandovi su godinama pažljivo gradili osobnost i jedinstvenost svoje robne marke i upravo je to ono što ih čini prepoznatljivima i ističe u odnosu na konkurenciju na danas pretrpanom tržištu.” – izjavila je Vesna Sekalec, direktorica Superbrands projekta za Hrvatsku i Sloveniju.
„Moćan brend nije onaj koji ima samo dobre financijske rezultate, nego onaj koji ima visoku emocionalnu vrijednost kod potrošača. On postaje snažan, pozitivan brend, s dugoročnom lojalnošću prema potrošačima, visokoj kvaliteti i svjesnosti o imenu brenda. Tržištu su potrebni takvi jaki brendovi.” – izjavio je Zoran Sazdovski, direktor Superbrands Adriatica.
Uz CRVENE NOSOVE, nagrađeni brendovi su: Antena Zagreb, Arena Centar, CineStar, City Center one, Di Caprio by Varteks, Dietpharm, Edward Bernays, Meggle, Mustela, Poslovni dnevnik, Pulski filmski festival, Večernji list, Žena.hr i LADO čija nošnju je na naslovnicu knjige.
Superbrands organizacija u svojih je 20 godina postojanja izgradila snažan autoritet u brendiranju čiji se temelji postavljaju i na hrvatskom tržištu. Zagrebačka agencija Dhar Media media i njezina sestrinska tvrtka Ideja vlasnici su službene licence za Superbrands Hrvatsku i Sloveniju.